אנחנו לא תמימים, ויודעים מהיום הראשון שבו פתחנו את העסק שלנו שיש לנו מתחרים. כיום קשה מאד למצוא עסק שהינו חלוץ בתחומו ואף נדמה כי היום ישנה הצפה בכל תחומי העיסוק. משמעות הדבר היא שישנה תחרות וכולם רוצים לזכות בקהל לקוחות נאמן שהרי בלעדיו – העסק שלנו אינו שווה דבר. כמעט בכל תחום עיסוק ישנה אחת לשנה תערוכה המכנסת את כל הקולוגות ליום אחד של החלפת רעיונות, מכירת מוצרים מהעסק או את שירותיו ומינגלינג אשר יכול ליצור שיתופי פעולה בעתיד. מאחר ומדובר בקולגות רבות, ישנה חשיבות שבתערוכות מהסוג הזה הדוכן של העסק שלנו יבלוט יותר מהאחרים. איך נעשה זאת?

נראות בולטת שתמשוך קהל

בין הקולוגות הרבות יהיו גם אורחים שאינם מהתחום, ואם נרצה למשוך אותם אל הדוכן שלנו הרי שהוא חייב לבלוט על שאר המתחרים על מנת להעניק לנו יתרון. הנראות חשובה מאין כדוגמתה ועל הפאן הויזואלי נופלות וקמות עסקות לטווח הארוך, שכן ללא נראות מרשימה יהיה קשה לאנשים לגשת אל הדוכן. ימי העיון האלו הם ימי מכירה לכל דבר, לכן חשוב שתערכו אליהם בהתאם. הצטיידו בכרטיסי ביקור, מרצ'נדייז המוחתמים עם שם העסק וכמובן שאת כל זה יאגד מתקן תצוגה. כיום ישנם מתקני תצוגה לתערוכות אשר עליהם אתם יכולים להניח את עלוני המידע, להבליט את שם העסק והלוגו וליצור תחושה מזמינה כמה שיותר אל הדוכן שלכם.

לייצר עניין בכל מחיר

מאחר וחברות רבות רואות ביום שכזה כהזדמנות עסקית לכל דבר, הרי שמטרת העל היא למשוך אל הדוכן כמה שיותר אנשים על מנת לעניין אותם בשירות שלנו. לכן, ישנם עסקים אשר עבורם הכל לגיטימי על מנת להשיג את המטרה הזו ולכן הם עורכים בדוכן שלהם הגרלה. כל אחד אשר מגיע אל הדוכן זוכה להכנס להגרלה של פרס מסוים אשר עליו סיכמתם מראש. כך תוכלו להבטיח שאנשים יגשו אל הדוכן שלכם וישמעו על השירות שלכם. מעבר לרווח האישי שלכם הרי שמדובר כאן במשב רוח מרענן גם עבור המבקרים.


מתקני תצוגה לתערוכות הינם הבסיס והעמדה אשר מאחוריה תנהלו את העסקים העתידיים, אך כמובן שאפשר להוסיף אל הדוכן שלכם מוצרי קד"מ שונים על מנת להבליט ולהבדיל אתכם מהשאר. מדובר על עולם תוכן עשיר ובלתי נגמר וכל שעליכם לעשות הוא לגבש תכנית עם מטרות מיום שכזה ולעשות ככל שביכולתכם על מנת להוציא אותן אל הפועל.